• Gegarandeerd de laagste setprijs
  • Gratis verzending vanaf €375,00
  • Technisch advies (ook na aankoop)
  • Snelle levering
  • Gratis legplan

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Wilt u een nog niet ontvangen bestelling annuleren? Neem dan op werkdagen minimaal 24 uur vóór de afleverdatum telefonisch contact met ons op, dan annuleren wij kosteloos uw bestelling (houdt u er rekening mee dat bestellingen die op maandag geleverd worden, op vrijdag verstuurd worden. Hiervan dient u uiterlijk op vrijdag 9:00 uur melding per mail te maken). Indien dit niet het geval is, dienen wij eventuele transportkosten in rekening te brengen. Een eventuele, door ons ontvangen betaling wordt meestal binnen enkele werkdagen (en uiterlijk binnen 30 dagen) teruggestort.

Hoe kan ik bestellen bij vloerverwarmingzelfleggen.nl?

WEBSHOP Via onze webshop kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag uw bestelling plaatsen. In de webshop kiest u de gewenste producten en deze plaatst u in uw winkelmand. Heeft u alle producten compleet? Klik dan op de winkelwagen rechts boven in de menubalk. U kunt daar de artikelen bekijken welke u in de winkelwagen geplaatst heeft. Indien gewenst kunt u de aantallen bewerken, pas hiervoor het aantal aan en druk op “Winkelmand bijwerken”. Staan er artikelen in de winkelwagen die u toch niet wenst te ontvangen? Verwijder deze dan door op het rode kruisje “X” te klikken wat voor het betreffende artikel staat. Heeft u de artikelen compleet dan klikt u op “Doorgaan naar afrekenen”. Heeft u vragen over de betaling van uw bestelling? Meer informatie vindt u bij “Hoe kan ik mijn bestelling betalen?” BESTELLEN VANUIT UW OFFERTE AANVRAAG Vindt u het ondanks onze systeemkeuze-tool uit de webshop lastig om de juiste producten te verzamelen? U kunt via onze klantenservice altijd een offerte op maat aanvragen. Vanaf 175m2 maken wij in ieder geval graag een offerte op maat. Neem hiervoor contact met ons op via het volgende contactformulier. Wanneer we alle gegevens compleet hebben zullen we u een vrijblijvende offerte op maat toesturen. Wenst u nog aanpassingen aan uw offerte? Laat het ons weten, dan passen wij de offerte graag voor u aan. Bent u akkoord met de offerte? Bevestig dan de offerte per mail. Wij sturen u vervolgens een betaallink, zodat u uw bestelling in uw eigen veilige bankomgeving kunt betalen. Na betaling van uw bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging en zullen wij de order leveren op, de door u aangegeven, gewenste afleverdatum.

Hoe kan ik controleren of ik de juiste producten bestel?

Indien u twijfelt of u de juiste producten en/of bestelhoeveelheden in uw winkelwagen heeft staan, mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice om de bestelling even door te spreken.

Hoe kan ik het gewenste afleveradres aanpassen?

Het aanpassen van het gewenste afleveradres is kosteloos mogelijk. Neem hiervoor op werkdagen minimaal 24 uur vóór de afleverdatum telefonisch contact met ons op. Houd er rekening mee dat bestellingen die op maandag geleverd worden, op vrijdag verstuurd worden, hiervan dient u uiterlijk op vrijdag 09:00uur melding per mail te maken. Indien u vragen heeft neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verwerkt?

Na het bestellen in onze webshop ontvangt u altijd een bevestiging op het door u doorgegeven e-mailadres. Wij raden aan ook uw ‘’ongewenste e-mail’’ in de gaten te houden. Indien u geen bevestiging per mail heeft ontvangen, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Betalen

Er is iets niet goed gegaan met mijn betaling, wat kan ik nu doen?

Indien u problemen heeft ondervonden tijdens het betalen, kunt u op werkdagen tussen 08.00u en 17.00u contact met ons opnemen zodat wij met u mee kunnen kijken waar het is mis gegaan. Klik hier voor de mogelijkheden om contact op te nemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden de volgende mogelijkheden om uw bestelling te betalen: iDeal, Credit Card, KBC/CBC, Bancontact of PayPal. Bij afhalen bieden wij tevens de mogelijkheid om uw bestelling contant te betalen. Let op, bij afhalen hebben wij geen mogelijkheid tot betaling met pin. Wanneer u de gewenste artikelen in de winkelmand heeft geplaatst kunt u via afrekenen naar de betaalpagina.

Ik wil mijn bestelling graag betalen vanuit een bouwdepot, is dit mogelijk?

Ja dit is zeker mogelijk. Wanneer u uw bestelling compleet heeft gaat u naar afrekenen. Hier heeft u de mogelijkheid om extra informatie in te geven bij opmerkingen. Geef hierbij aan dat het om betaling vanuit een bouwdepot gaat en vermeld hierbij de juiste gegevens die wij op de factuur mogen vermelden.

Bezorgen

Hoe gaat de levering van mijn bestelling in zijn werk?

Zodra u de bestelling heeft geplaatst via onze webshop verwerken wij deze in ons magazijn tot een pakket en/of palletverzending. Indien u een palletverzending heeft leveren wij deze op maandag t/m vrijdag. Op de dag voor levering ontvangt u een mail van onze met daarin uw factuur en Track & Trace link. Hiermee kunt u op de dag van levering ’s morgens vanaf 7:00 uur de verwachte aflevertijd opvragen middels het invullen van uw postcode en huisnummer. Ook neemt de chauffeur 30 minuten voor levering telefonisch contact met u op middels het door u doorgegeven telefoonnummer tijdens het plaatsen van de bestelling. De chauffeur zal tijdens de levering vragen om uw handtekening ter bevestiging van de aflevering van de producten. Indien het een palletpakket betreft ontvang u een dag voor levering bericht per mail met daarin de Track en Trace pagina van de vervoerder, deze zal op werkdagen van maandag t/m zaterdag bij u worden aangeboden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt bij ons magazijn terecht voor het afhalen van uw producten, dit is uitsluitend op afspraak. Tevens is het mogelijk de producten dan contant te voldoen, wij hebben geen pin apparaat.Indien u gebruik wenst te maken van het afhalen dient u dit aan te geven tijdens het plaatsen van uw bestelling, daar kunt u tevens aangeven of u vooraf wenst te betalen of contant.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven er naar binnen 3 werkdagen te leveren, mits de producten op voorraad zijn. Indien uw bestelling verzonden is, bedraagt de levertijd één werkdag. U ontvangt het dus de eerst volgende werkdag Wanneer wij de bestelling aan u verstuurd hebben, zullen we u de track & trace informatie per mail toesturen. Daarmee kunt U eenvoudig op de sites van onze vervoerders uw bestelling volgen:

Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u de mogelijkheid een gewenste leverdatum in te vullen, uiteraard proberen wij hier dan rekening mee te houden.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij maken gebruik van verschillende soorten betrouwbare vervoerders, geschikt voor elke situatie. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grote en het gewicht van uw bestelling, wij hanteren 6 verzendmethodes. Dat is wel zo overzichtelijk.

Privacy

Belanden mijn gegevens niet in cookies? En wat zijn dat eigenlijk?

Cookies zijn kleine informatiebestandjes die vloerverwarmingzelfleggen.nl benut om u tijdens uw bezoek aan onze site te kunnen herkennen als terugkerende bezoeker. Met cookies kunnen wij het gebruik van onze website voor u prettiger laten verlopen. Deze cookies worden alleen tijdens het bezoek aan onze site bewaard op uw hardeschijf. Ze nemen een minimale hoeveelheid schijfruimte in. Bovendien bevatten cookies geen persoonsgegevens.

Gaat vloerverwarmingzelfleggen.nl mijn gegevens voor andere doeleinden gebruiken?

Vloerverwarmingzelfleggen.nl stelt uw gegevens nooit ter beschikking aan derden. Wel benutten we ze voor eigen kennisbevordering. Zoals alle webwinkels houdt vloerverwarmingzelfleggen.nl voortdurend het aantal bezoekers van de website in de gaten. Daarmee doen we regelmatig statistisch onderzoek waarvoor we klanteninformatie gebruiken. Met dergelijke onderzoeken kunnen we aan de hand van de bezoekersdata onze website continu verbeteren. U hoeft zich geen zorgen te maken: alle gegevens worden geanonimiseerd.

Hoe beschermt vloerverwarmingzelfleggen.nl mijn gegevens?

Verwerking van uw klantgegevens vindt plaats via een zogenaamde SSL-overdracht. SSL staat voor ‘Secure Socket Layer’. Dit systeem versleutelt alle gegevens voordat ze naar ons verstuurd worden. Op deze manier kunnen uw gegevens bij overdracht via het internet niet worden gelezen door onbevoegden. De meeste gangbare browsers – waaronder de laatste versies van Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari en Opera – ondersteunen de techniek voor deze beveiligde overdracht.

Welke informatie vraagt vloerverwarmingzelfleggen.nl van mij, en hoe wordt die gebruikt?

Als u in onze webshop producten wilt aanschaffen, hebben we een aantal gegevens nodig; Na uw registratie ontvangt u zo snel mogelijk een e-mail met uw inloggegevens. Uw e-mailadres gebruiken wij daarnaast om, wanneer nodig, contact met u op te nemen over uw order. Dit geldt ook voor uw telefoonnummer. Indien u vooruitbetaalt, hebben we geen verdere gegevens nodig: met de bovenstaande gegevens kunnen wij uw bestelling volledig behandelen en eventueel de voortgang ervan controleren.

Retourneren

Hoe kan ik een (of meerdere) artikelen retourneren?

Bekijk onze retour voorwaarden

Ik heb mijn producten geretourneerd, wanneer kan ik mijn betaling terug ontvangen?

Uw betaling zal altijd binnen 30 dagen terug gestort worden. Ons streven is echter om dit binnen enkele werkdagen aan u terug te storten.

Service & garantie

Hoe bieden jullie service?

Tijdens het bestellen Tijdens het bestelproces denken we graag met u mee. Komt u er zelf niet uit? Neem dan gerust contact met ons op zodat we u van het juiste advies kunnen voorzien. Na bestellen Ook na het afronden van de bestelling bieden wij u graag de beste service. Lukt het u niet om het systeem werkend te krijgen of heeft u vragen over één van onze producten? Op werkdagen tussen 08.00u en 17.00u staan wij graag voor u klaar om u de extra uitleg te geven die u nodig heeft. Ontevreden? Is er onverhoopt iets niet naar verwachting gegaan met uw bestelling? Wij zullen er alles aan doen om toch aan uw verwachting te voldoen. Op werkdagen tussen 08.00u en 17.00u zijn wij bereikbaar om een passende oplossing te bieden voor uw probleem. Bekijk de mogelijkheden tot contact op onze homepagina.

Hoelang krijg ik garantie op mijn bestelde producten?

Buizen Onze buizen zijn zuurstofdicht en voorzien van het KIWA en KOMO keurmerk. Wij zijn dus overtuigd van onze kwaliteit en geven op onze buizen daarom 50 jaar met 30 jaar gevolgschade garantie. Verdelers Op onze verdelers geven wij 5 jaar fabrieksgarantie. Uitgezonderd zijn de (WILO)pomp en aansluitmaterialen, waarvoor een garantieperiode van 2 jaar geldt. Aansluitmaterialen Op onze aansluitmaterialen geven wij 2 jaar fabrieksgarantie.

Vloerverwarming leggen

Hoe kan ik een legplan laten maken?

Wij kunnen voor u een legplan verzorgen waarin duidelijk de groepen zijn uitgetekend, het enigste wat wij van u nodig hebben is een tekening van uw pand met afmetingen ingetekend. Klik hier om dit gemakkelijk te bestellen.

Hoelang ben ik ongeveer bezig met het leggen van vloerverwarming?

Het is voor ons niet mogelijk een exacte tijd te bepalen voor het leggen van de vloerverwarming. Dit is afhankelijk van de omvang van het project en het soort systeem.

Wat heb ik nodig om zelf vloerverwarming te leggen?

Als u zelf uw vloerverwarming gaat leggen zijn er een paar basiscomponenten belangrijk, deze zijn afhankelijk van welk systeem u wil gaan leggen. Klik hier voor een overzicht van onze systemen.

  • De verdeler Het hart van het vloerverwarmingsysteem, deze pompt het water rond in de groepen.
  • Slangklemkoppelingen Voor het bevestigingen van de slang aan de verdeler
  • Slang Nodig voor het doorvoeren van het water door de vloer
  • Randisolatie Geschikt voor gebruik bij cementvloeren, beperkt de kans op het scheuren van de vloer en het omhoog komen van de vloer bij de wanden.
  • Ondervloer Draadmat, noppenplaat of tackerplaat.
  • Bevestigingsmateriaal & gereedschap Verschilt per systeem

Snelle acties

Registreren

Voor jou een vraag, voor mij hopelijk een weet.
Bel me gerust!

Remco

Productspecialist sinds 2021

Vloerverwarmingzelfleggen.nl

De la Minestraat 14, 6021 PJ Budel
KVK
66868017
BTW
NL 8567.319.73.B01

Onze openingstijden